E-Ticaret Danışmanlığı

Bilmeyenler için kısaca E-Ticaret

E-Ticaret kısaca internet üzerinden yapılan ticarettir. Üreticiler ve satıcılar ürün ve hizmetlerini internet üzerinden satışa sunarak e-ticaret’e başlayabilirler.

E-Ticaret, fiziksel ticarete göre çok daha avantajlı olmakla beraber başarılı e-ticaret girişimleri için profesyonel destek almak önem arz etmektedir.

E-Ticaret ne işe yarar?

E-Ticaret, ürün ve hizmetlerinizi zamandan ve mekandan bağımsız olarak, dünyanın her yerine satabileceğiniz 7 gün 24 saat açık bir mağazanızın olmasını sağlar.

E-Ticaret ile işinizi büyütürsünüz; müşterileriniz, cironuz ve marka bilinirliğiniz artar.

E-Ticaret nasıl yapılır?

E-Ticaret, dijital dünyada sahip olduğunuz bir alan adı üzerine e-ticaret sitesi kurulması ve ürünlerinizin siteye yüklenmesi sonrasında banka ve kargo entegrasyonlarının da tamamlanmasıyla hazır hale geliyor.

Satışa hazır bir e-ticaret sitesine sahip olduktan sonra geriye sadece profesyonel e-ticaret danışmanı yönlendirmesi ile dijital pazarlama stratejinizi geliştirmek kalıyor. Eğer bir e-ticaret danışmanınız yok ise ve olması durumunda ne kazanacağınızı bilmek istiyorsanız bize ulaşın ve birlikte neler yapabileceğimizi konuşalım.

SİZE ÖZEL E-TİCARET DANIŞMANLIĞI SUNUYORUZ

E-Ticaret sitesi açmayı planlıyor ama nereden başlayacağınızı bilmiyor musunuz? Ya da aktif bir e-ticaret siteniz var ama yeteri kadar satış yapamıyor musunuz?

Analiz

E-Ticaret danışmanlığı analiz ile başlar. Sektör, rakip ve rekabet analizinin yanı sıra mevcut bir e-ticaret siteniz varsa A'dan Z'ye e-ticaret süreçlerini analiz ediyoruz.

Planlama

E-Ticaret danışmanlık kapsamını belirlemek için, analiz sonuçlarına göre size özel bir e-ticaret planı oluşturuyor ve özel bir takvime bağlı olarak plana dahil ediyoruz.

Uygulama

E-Ticaret planına dahil ettiğimiz tüm konular için A'dan Z'ye süreç optimizasyon çalışmalarına başlıyoruz.

Takip ve Raporlama

E-Ticaret danışmanlık sürecinin son aşamasında yaptığımız tüm çalışmaları takip ediyor ve raporluyoruz.
HEMEN TEKLİF AL

E-Ticaret ile ilgili sıkça sorulan sorular

E-Ticaret’e başlamak için öncelikle satacağınız ürünleri, amaçlarınızı ve hedeflerinizi belirlemelisiniz. Sonrasında bir e-ticaret sitesi kurarak ürünlerinizi oluşturmalısınız.

Hangi e-ticaret yazılımını kullanmanız gerektiğinden emin değilseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.

E-Ticaret’te satacağınız ürünü belirlerken en önemli iki kriter talep ve rekabettir. Eğer rekabetin çok zorlu olmadığı bir pazara ‘talep edilen’ bir ürün ile girerseniz çok fazla çaba sarf etmenize gerek kalmadan ürününüz kendini satacaktır. Ancak talebin az ve rekabetin zorlu olduğu pazarlarda e-ticaret satışları da zor olmaktadır. Bu yüzden satmak istediğiniz ürün ne olursa olsun pazar analizi yapmanız ve profesyonel e-ticaret danışmanlık hizmeti almanızı öneririz.

Rekabetin günden güne arttığı e-ticaret sektöründe farklı yaklaşımlar ile eticaret süreçlerini optimize edebilmeniz ve kurumunuza özel dijital pazarlama stratejileri oluşturabilmeniz için danışmanlık hizmeti almanız gerekmektedir.

E-Ticaret danışmanlığı hizmeti sürekli takip ve optimizasyon gerektiren bir iş olduğundan proje büyüklüğüne ve sektörel rekabete göre ayrılacak zaman belirlenmekte ve e-ticaret danışmanlık ücreti Adam/Saat şeklinde ücretlendirilmektedir

Evet. Net Ticaret olarak Açık kaynak kodlu e-ticaret yazılımları ile firmanıza özel e-ticaret sitesi kuruyoruz. Binlerce hazır tasarım arasından dilediğinizi seçebilirsiniz.

E-Ticaret sitesi fiyatları için buraya tıklayarak E-Ticaret Sitesi sayfasına göz atmanızı rica ederiz.

Teknolojinin gelişmesi, akıllı telefon kullanımının yaygınlaşması ve internet hızlarının artması ile mobil ticaret gelişti.

Mobilite ile birlikte artık insanlar mobil cihazlardan online alışveriş yapıyorlar ve siparişlerini mobil cihazlarından takip ediyorlar. Esasen E-Ticaret’in bir alt segmenti olarak ortaya çıkan mobil ticaret, bazı eticaret sitelerinde e-ticaret’ten daha fazla satış yapılan bir kanal haline geldi.

B2C e-ticaret firmadan son kullanıcıya satış anlamına gelen bir e-ticaret yöntemidir. İngilizcesi Business to Consumer olan B2C terimi, firmalar tarafından son kullanıcıya yapılan satışları ifade etmek için kullanılır.İnternet üzerinden hızlı tüketim ürünleri satan e-ticaret şirketleri B2C’ye örnektir.

B2B e-ticaret, firmadan firmaya satış anlamına gelen bir e-ticaret yöntemidir. İngilizcesi Business to Business olan B2B terimi, firmalar tarafından son kullanıcıların yine firmaların olduğu satışları ifade etmek kullanılır. İnternet üzerinden bayileri için toptan satış yapan firmalar,  kurumsal hizmetler veren yazılım ve tasarım firmaları B2B e-ticaret’e örnektir.

E-Ticaret sitelerinde kazançların ne kadar artacağı sektör, pazar payı, rekabet ve firmanızın mevcut durumuna göre değerlendirilebilmektedir. Net Ticaret olarak, gerçek dışı vaatler vermek yerine net olarak yol haritası çıkarıp bu haritaya uyulduğu sürece e-ticaret kazançlarının sürekli artacağını taahhüt ediyoruz.

E-Ticaret siteniz var ama satışlar sizi tatmin etmiyorsa e-ticaret danışmanlık hizmetine ihtiyacınız var demektir. Bizimle mutlaka iletişime geçiniz.